cozylazy

Alla inlägg den 24 augusti 2014

Av Veronica - 24 augusti 2014 18:49

Dagens tänkvärda...

 

 

 

Jag är så glad att ha mina finaste vänner Helena M & Maria H i mitt liv.. Tack för att ni är mina vänner - ni är guld värda     

 

Av Veronica - 24 augusti 2014 14:00

Hej!

 

Var så trött igår, men kom ändå inte i säng förän runt midnatt. Sov gott tills jag vaknade av att katten satt i sängen och kräktes.. Mindre trevligt dessutom mitt i natten.. Kan säga att jag hade lite problem med att somna om sedan.. Vaknade halvt i koma tillstånd imorse. Men det vara bara att klä på sig och ut med hunden på morgonens första långpromenad. Sedan har allt gått lite av bara farten. Har jobbat bort lite bokföring, skickat ut våra löner, tvättat och städat.. Känner mig ganska nöjd nu.

 

Men så har vi detta väder!! Ska regnande aldrig ta slut?? Jag som var så glad och positivt inställd till vädret tidigare i vår och somras, skröt om hur bra vi hade det, att regnet faktiskt hållit sig borta... Men nu så, får vi vår del av kakan, det tar ju aldrig slut.. Störtskur efter störtskur... Säga bara usch just nu.

 

Vet inte riktigt vad jag ska göra just nu, svårt att bara sätta sig ner och ta det lugnt.. Kanske ska kolla på datan lite eller dumburken.. I väntan på att få skypa med mitt     men det blir lite senare.

 

Bjuder på en bild av vår fina hund och katt, Leo och Maya. Jag ska vid tillfälle sätta mig och skriva historien om hur djuren kom in i vårt liv, för den är lite annolunda!

 

   Leo & Maya

 

På återseende!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

Translation

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards